Poszukujemy na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta
Opis stanowiska i obowiązków:
1. obsługa klientów Centrum Kultury;
2. obsługa centrali telefonicznej;
3. obsługa kasy fiskalnej;
4. obsługa spraw związanych z prowadzonymi zajęciami i wydarzeniami;
5. sporządzanie sprawozdań analiz i statystyk z prowadzonej działalności;
6. obsługa kawiarenki;
7. przygotowywanie sal na zajęcia i wydarzenia;
8. prowadzenie działań promocyjnych oferty programowej.
Nasze oczekiwania:
1. wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
2. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
3. samodzielność, kreatywność, sumienność
4. dokładność i skrupulatność
5. znajomość obsługi kasy fiskalnej
6. łatwość nawiązywania kontaktów
Praca na umowę o pracę na pełny etat.
Praca zmianowa oraz w weekendy.
Na dokumenty czekamy do 31 października 2021 r.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV do recepcji Centrum Kultury lub przesłanie pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@kultura.lomianki.pl podając w tytule wiadomości "Zgłoszenie specjalista ds. obsługi klienta"
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.