ZAPYTANIE OFERTOWE
Centrum Kultury w Łomiankach zaprasza do złożenia oferty cenowej
na “Zakup wyposażenia oświetleniowego i pianina”.
I. Tryb udzielenia zapytania
1. Postępowanie niniejszego zapytania ofertowego prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro - załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 15/2021 Dyrektora Centrum Kultury w Łomiankach z dnia 26 lutego 2021 r.
2. Zamawiający zastrzega sobie:
1) prawo zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert.
Z tytułu zamknięcia postępowania o zamówienie Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
2) Prawo do unieważnienia całości postępowania o zamówienie, jeżeli: nie wpłynęła żadna oferta lub wpłynęły oferty podlegające odrzuceniu albo nie ma możliwości finansowania zamówienia – w szczególności gdy najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zadania i nie przeznaczono dodatkowych środków finansowych.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia oświetleniowego i pianina dla Centrum kultury w Łomiankach w ramach poddziałania 19.2 “Wsparcie
na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego
przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.
Zapytanie ofertowe składa się z 2 części zamówienia.
Część I - zakup konsoli oświetleniowej.
Część II - zakup pianina.
Oferenci mogą składać oferty na całość lub tylko jedną z części zapytania ofertowego.
Specyfikacja części pierwszej zamówienia:
- Zakup konsoli oświetleniowej: (o parametrach nie gorszych niż)
- kompaktowa obudowa
- 4 fizyczne wyjścia DMX XLR-5
- 16 linii DMX - 8192 kanały
- kompatybilna z Titan Net - do 64 linii
- złącze Gigabit dla Titan Net, Artnet oraz ACN
- wbudowane wejście MIDI
- 10 precyzyjnych faderów
- 3 wysokiej jakości enkodery
- kompatybilna z Titan Remote
- 20 programowalnych przycisków macro
- przejrzysty i dotykowy wyświetlacz o przekątnej 12.1"
- konstrukcja i obudowa przystosowana do transportu
- możliwość podłączenia dodatkowych rozszerzeń
Specyfikacja części drugiej zamówienia:
- Zakup pianina cyfrowego: (o parametrach nie gorszych niż)
- 88 drewnianych klawiszy z drewnianą klawiaturą
- potrójny czujnik i odpowiednio ważone klawisze,
- fortepianowy modułu brzmieniowy SK-EX Rendering z wielokanałowym samplingiem
- próbkowanie 88 klawiszy,
- 90 dźwięków,
- 256 polifonia,
- 2-ścieżkowy rejestrator z 90 000 dźwiękami,
- nagrywanie / odtwarzanie USB w MP3, WAV, SMF,
- metronom,
- głośniki 3 x 45 W,
- 2 wyjścia słuchawkowe,
- wejście / wyjście stereo Line,
- wejście / wyjście MIDI,
- Zintegrowana technologia bezprzewodowa Bluetooth MIDI i Bluetooth Audio,
- zamykana klawiatura
-
III. Termin wykonania zamówienia – do 29 października 2021 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
Oferenci muszą spełniać łącznie poniższe warunki:
A. Oferent musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w branży dotyczącej przedmiotu zamówienia.
Potwierdzenie spełniania tego warunku badane będzie w oparciu o oświadczenie oferenta dołączone do oferty (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) oraz przedstawione referencje. Oferta zostanie odrzucona w przypadku braku dołączenia niniejszego oświadczenia oraz referencji.
B. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa oferenta zapewnia wykonanie niniejszego
zamówienia.
Potwierdzenie spełniania tego warunku badane będzie w oparciu o oświadczenie oferenta dołączone do oferty (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Oferta zostanie odrzucona w przypadku braku niniejszego oświadczenia.
C. Oferent zobowiązany jest do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Potwierdzenie spełnienia warunku badane będzie w oparciu o oświadczenie oferenta dołączone do oferty (załącznik nr 4 – Oświadczenie RODO). Oferta zostanie odrzucona w przypadku braku niniejszego oświadczenia.
V. Kryteria wyboru oferty i metodologia oceny kryteriów. (całości zamówienia lub poszczególnej części).
1) cena brutto - waga kryterium 70%
2) gwarancja na przedmiot oferty - waga kryterium 30%
Opis sposobu przyznawania punktów
1) Oferowana cena brutto (C1) – waga 70%
W powyższym kryterium oceniana będzie cena (w złotych) brutto oferty. Wykonawca
w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 70 punktów. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
Wartość brutto oferty najtańszej spośród ofert nieodrzuconych
C1 = ------------------------------------------------------------------------------- x 70% x 100
Wartość brutto badanej oferty niepodlegającej odrzuceniu
przyjmując, że 1% = 1 punkt
2) Okres gwarancji (C2) – waga 30%
Oferentom zostaną przyznane punkty w przedziale 0 – 30 pkt za oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia według podanych zasad:
- 12 miesiące gwarancji – 0 pkt
- 24 miesięcy gwarancji – 15 pkt
- 36 miesięcy gwarancji – 30 pkt
Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Oferta, w której Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostanie odrzucona, gdyż nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania. W przypadku kiedy Wykonawca w ofercie proponuje okres gwarancji na przedmiot zamówienia dłuższy niż 36 miesięcy, do oceny ofert przyjęty będzie maksymalny okres gwarancji 36 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenie Zamawiającemu gwarancji na okres zadeklarowany w złożonej ofercie.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia należy podać w miesiącach.
Łączna ilość punktów (C) otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów (C1+C2) przyznanych w poszczególnych kryteriach – maksymalnie 100 punktów.
C=C1+C2
Obliczenia dokonane są do dwóch miejsc po przecinku.
Zamówienie zostanie powierzone Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia (oferta uzyska największą ilość punktów) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Rozliczenia przedmiotu zamówienia dokonywane będą w złotych polskich.
VI . Zasady, miejsce i termin składania ofert
- Termin składania ofert: do 15.10.2021 r do godz. 16:00.
- Miejsce składania ofert: Centrum Kultury w Łomiankach ul. Wiejska 12a,
05-092 Łomianki.
- Dopuszcza się możliwość złożenia ofert w postaci elektronicznej (skanów lub zdjęć dokumentów) wysyłając je na adres mailowy: zapytania.ofertowe@kultura.lomianki.pl
z tytułem: Oferta „Zakup wyposażenia mikrofonowego dla Centrum Kultury w Łomiankach” z dopiskiem której części zamówienia dotyczy.
- W podpisie lub na początku maila należy umieścić nazwę i adres oferenta.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta powinna zostać podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające prawo do reprezentacji oferenta.
VII. Podstawy odrzucenia oferty
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
1) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego, Wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo – finansowym operacji określonych w zapytaniu ofertowym lub
2) została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 627 z poźn. zm.) lub
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub
4) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
VIII. Warunki wykluczenia oferenta z postępowania
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub
pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia oferty z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
IX. Termin związania ofertą
- Termin związania ofertą wynosi: 14 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, nie później niż 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 14 dni.
X. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych tzn. Na jedną część zamówienia.
XI. Warunki zawarcia umowy
Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, spełnił kryteria wyboru ofert oraz uzyskał największą ilość punktów. W przypadku odmowy podpisania umowy Zamawiający będzie prowadził negocjacje z kolejnym Oferentem, spełniającym kryteria wyboru oferty.
XII. Informacje dodatkowe
- Zamawiający jest uprawniony do modyfikacji treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku modyfikacji treści zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiającego zostanie zamieszczona stosowna informacja, a termin składania ofert zostanie wydłużony o 7 dni kalendarzowych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
- Nie dopuszcza się możliwości powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom.
- Płatność za wykonaną usługę nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia, w terminie 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
- Oferent przystępujący do zapytania ofertowego wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz danych zawartych w ofercie - Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) na potrzeby związane z realizacją zamówienia objętego niniejszym zapytaniem ofertowym oraz w celach związanych z realizacją projektu pn.: „Zakup wyposażenia oświetleniowego i pianina”. Dane osobowe zostaną udostępnione przedstawicielom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w celu rozliczenia zadania.
- Zadanie jest współfinansowane ze środków EFRROW w ramach poddziałania
19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
XIII. Osoba do kontaktu:
Janusz Zawadzki, nr tel: 604 317 246, e-mail: janusz.zawadzki@kultura.lomianki.pl
XIV. Załączniki
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Wzór oświadczenia o posiadanej wiedzy i doświadczeniu oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia
- Załącznik nr 3 – Wzór oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie RODO