Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Poniżej znajdują się dane teleadresowe, pod którymi można składać skargi i wnioski:
- pisemnie: Centrum Kultury w Łomiankach, ul. Wiejska 12a, 05-092 Łomianki;
- za pomocą telefaksu: 022 751 35 02;
- pocztą elektroniczną: dyrektor@kultura.lomianki.pl
Skargi i wnioski wnoszone ustnie przyjmuje Dyrektor w uzgodnionym telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej lub w recepcji terminie. Nie później jednak, niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia chęci spotkania.
Co powinno zawierać pismo?
Pisma tj. podania, wyjaśnienia, wnioski, żądania, odwołania, zażalenia itp. mogą być wnoszone pisemnie, telefaksem, pocztą elektroniczną.
Należy wskazać przynajmniej imię i nazwisko osoby, która podanie wnosi do Centrum Kultury w Łomiankach, jej adres oraz określić żądanie, wniosek.